Laboratoria Przyszłości
kwiecień 2023
5 kwietnia w naszej szkole odbył się apel z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych. Został on przygotowany przez uczniów klas drugich pod kierownictwem p. Ewy Skoczek i Anny Sobór. W krótkiej inscenizacji uczniowie klas drugich przypomnieli zebranym kultywowane od dawna wielkanocne zwyczaje oraz wyjaśnili symbolikę świąt. Program obfitował w wiele świątecznych i wiosennych piosenek.
Podczas prób na zajęciach edukacji wczesnoszkolnej oraz przedstawieniach korzystano z zestawu nagłośnieniowego TS – zakupionego w ramach projektu
#Laboratoria Przyszłości.
5 kwietnia w naszej szkole odbył się apel z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych. Został on przygotowany przez uczniów klas drugich pod kierownictwem p. Ewy Skoczek i Anny Sobór. W krótkiej inscenizacji uczniowie klas drugich przypomnieli zebranym kultywowane od dawna wielkanocne zwyczaje oraz wyjaśnili symbolikę świąt. Program obfitował w wiele świątecznych i wiosennych piosenek.
Podczas prób na zajęciach edukacji wczesnoszkolnej oraz przedstawieniach korzystano z zestawu nagłośnieniowego TS – zakupionego w ramach projektu
#Laboratoria Przyszłości.
Na lekcji techniki uczniowie klas V wykonywali drzewka szczęścia. Małe, większe, każde według własnego pomysłu i fantazji. Do realizacji zadania uczniowie użyli sprzętu zakupionego w ramach programu Laboratoria Przyszłości – kombinerek, szczypiec precyzyjnych. Nie była to trudna praca, za to efekt końcowy wspaniały.
Na lekcji techniki uczniowie klas V wykonywali drzewka szczęścia. Małe, większe, każde według własnego pomysłu i fantazji. Do realizacji zadania uczniowie użyli sprzętu zakupionego w ramach programu Laboratoria Przyszłości – kombinerek, szczypiec precyzyjnych. Nie była to trudna praca, za to efekt końcowy wspaniały.
Eine On-Line Reise durch Berlin: wirtualna podróż po Berlinie
Uczniowie klasy 8b – Amelia, Marta i Wiktor – wybrali się na zajęciach dodatkowych z języka niemieckiego w wirtualną podróż po Berlinie. Swoją ekspedycję rozpoczęli od obejrzenia filmu edukacyjnego „Tour durch Berlin”. Następnie uzupełniali kartę pracy, rozwiązując zadania leksykalno – gramatyczne i utrwalając tym samym słownictwo dotyczące podróżowania. Uczniowie wrócili z wycieczki z pamiątkami, które sami zaprojektowali i… WYDRUKOWALI w drukarce 3D!
Dzięki kreatywności naszych uczniów powstały modele Bramy Brandenburskiej (das Brandenburger Tor) oraz Wieży Telewizyjnej (der Fernsehturm), które można podziwiać
w sali nr 31.
Uczniowie klasy 8b – Amelia, Marta i Wiktor – wybrali się na zajęciach dodatkowych z języka niemieckiego w wirtualną podróż po Berlinie. Swoją ekspedycję rozpoczęli od obejrzenia filmu edukacyjnego „Tour durch Berlin”. Następnie uzupełniali kartę pracy, rozwiązując zadania leksykalno – gramatyczne i utrwalając tym samym słownictwo dotyczące podróżowania. Uczniowie wrócili z wycieczki z pamiątkami, które sami zaprojektowali i… WYDRUKOWALI w drukarce 3D!
Dzięki kreatywności naszych uczniów powstały modele Bramy Brandenburskiej (das Brandenburger Tor) oraz Wieży Telewizyjnej (der Fernsehturm), które można podziwiać
w sali nr 31.
17. 04. 2023 r. uczniowie kl. 8a na lekcji języka polskiego ,, Jestem recenzentem” wykorzystali ,,Dyktafon Olimpus WS- 806″ oraz aparat fotograficzny NIKON. Sprzęt ten zakupiono w ramach programu #Laboratoria Przyszłości.
Nagrywaliśmy recenzje utworów literackich prezentowanych przez uczniów w celu reklamy, zaciekawienia i zachęty do czytania oraz w galerii fotograficznej zaprezentowaliśmy dzieła literackie.
17. 04. 2023 r. uczniowie kl. 8a na lekcji języka polskiego ,, Jestem recenzentem” wykorzystali ,,Dyktafon Olimpus WS- 806″ oraz aparat fotograficzny NIKON. Sprzęt ten zakupiono w ramach programu #Laboratoria Przyszłości.
Nagrywaliśmy recenzje utworów literackich prezentowanych przez uczniów w celu reklamy, zaciekawienia i zachęty do czytania oraz w galerii fotograficznej zaprezentowaliśmy dzieła literackie.
Klasa 8b na lekcji wychowawczej podczas poznawania specyfiki zawodów skonstruowała, posługując się schematem, mBot2. Jest on zakupiony w ramach projektu
Klasa 8b na lekcji wychowawczej podczas poznawania specyfiki zawodów skonstruowała, posługując się schematem, mBot2. Jest on zakupiony w ramach projektu